Etiketter

torsdag den 14. oktober 2010

dagens // 13.10.10 + 14.10.10








Hold da op, hvor layoutet ikke bare gad i dag.. anywho, mine outfits for de sidste to dage. De har faktisk været rigtig gode!

I dag har jeg taget tid af, i morges til at glatte mit hår! Det er vildt, at se det sådan igen... OG! at rede hår er undervurderet - det er muligvis det jeg har savnet aller mest, siden jeg fik krøller. Der reder man nemlig kun håret når det er vådt, og med balsam i - slet ikke ligeså sjovt!
Men det har jeg fået en del kommentare om - man føler sig helt speciel.
Idag har jeg også haft min pudderlyserøde kjole på, fra Miss Selfridges, som jeg købte i London! Den er super lækker, og blonderyggen giver den et lille twist.

Håber i har haft en god dag - nu skal jeg lave design fremlæggelse til i morgen..
FAB hilsner herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar