Etiketter

lørdag den 9. oktober 2010

london london london!

jeps.. overskriften siger det hele. Men det var jo en fantastisk tur!
Jeg tænkte at jeg ville vise jer, nogle af mine outfits, men det var jo begrænset hvor meget de kunne variere, når nu man kun må fylde en kuffert - og der skulle være plads til tingene jeg købte med hjem :)
På Tower Bridge

Foran British Museum

"Foran" London Eye.. på en bro, på vej til Tate Modern


På vores værelse, på vej ud til aftensmad..

På tur til Starbucks, for morgenmad.. og så for at vise min fabelagtige paraply (H&M)

Det her burde måske ha' været et af de første.. I Kastrup Lufthavn, på vej til London. Her ses også vores studietrøje, med det passende "Working together for at drunker London" er så fint skrevet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar