Etiketter

tirsdag den 16. november 2010


NØJH, hvor måtte et af disse par lækre sko gerne stå i mit skab! Alle disse er Vivienne Westwood for Melissa, og er alle lavet af gummi. I starten var jeg ikke vild med dem, og der er også nogle jeg ikke er særlig vild med - f.eks. dem med kirsebær og halvhøje hæle... ligesom disse:
De ser ellers supersøde ud, men jeg synes så absolut ikke de er pæne på.. eller, i er måske uenige?

Faktisk prøvede jeg et par, da jeg var i London i det tidlige efterår. Men min veninde Karoline, der var der da jeg prøvede dem, var ikke vild i varmen. Ergo droppede jeg det - nu har jeg godt nok fortrudt. Det var ingen af de ovenstående par, men et par sorte pumps med rem hen over fodryggen. Og det var SÅ flotte *suk*

Det kunne være, at jeg ville give mig selv en julegave i år? Så skulle det i hvert fald være sådan en par!
FAB hilsner herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar