Etiketter

tirsdag den 22. marts 2011

Øv tid og øv blogger

Det var meningen at titlen skulle sige det hele - jeg har total glemt bloggen her på det sidste. Jeg tror ikke jeg har skrevet et indlæg i 4-5 måneder. Men realiteten er, at jeg ikke har haft overskud til at skrive dem.
Det værste er, at jeg har taget billeder af mit tøj, af mine nye ting os sådan.. Men jeg har ikke sat mig ned for at skrive dem -.-'

Det håber jeg at solen kan ændre lidt på - for så bliver der nogle sjovere "dagens", nogle flere smil på læben, flere billedet hvor mit ansigt er dækket af solbriller, og i min verden er det lig med en glad blogger!

Vi snakkes snart - og det tør jeg næsten godt love!

Kys herfra..

2 kommentarer:

  1. Superflot blog, den er virkelig inspirerende :)
    Du må meget gerne blive fast læser af min blog, så bliver jeg på din! Har et væddemål med en veninde ;)

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I have recently started blogging and I could totally relate with you. I hope you keep writing and we get regular flow of articles in future. All the very best buddy.
    Recently I wrote about my Hostel accommodation in Manali. I stayed in Moustache hostel Manali and trust me this is one if the best hostels in Manali in my oipinion.
    Moustache hostel is the best hostel in Manali
    in terms of hospitality, rooms, aura and the staff.

    SvarSlet