Etiketter

onsdag den 9. juni 2010

because I said so...

Jep... Jeg har skiftet navn på bloggen! Det andet var simpelthen for kliché (for det er, det her jo overhoved ikke)... Soo, nyt navn = ny stil! eller.... egentlig ikke - men jeg vil nu bestræbe mig på at blogge i hvert fald hver anden dag. Muligvis med en updatering her og der... Min koncentration omkring biologi-eksamens-læsning røg da kl. slog halv 10! Og jeg stod op kl 8, ergo har jeg koncentreret mig i 1½ time -.-' ikke imponerende, for en der er så stræber agtig, at jeg frivilligt vælger at skrive lektierne ind på Fronter... ! JESUS Et "dagens" ville være spild af tid - for jeg ligner ærlig talt lort... Jeg har taget total grimt tøj på, fordi jeg troede jeg skulle ud på en lang tur i regnen, med min mormors hund (som jeg btw passer til i aften). Men hunden nægtede simpelthen at træde uden for -.-' Og jeg magter ikke at tage de 3 lag, af bluser jeg har på, af...
jaaa, hun er nu meget sød!
I heart you
I'll be back - you'll see

4 kommentarer:

  1. Cool titel, Anna.. I like it !

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare sød!!
    Hun minder mig SÅ meget om min gamle hund, som jeg virkelig savner! Det er næsten som at se hende igen, når jeg ser det her billede:)
    /Josephine

    simplyjuststyle.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Så fin og sød hund! Der ser også rarere ud, der under dynen end ude i regnen.

    Held og lykke med eksamen ;)

    emilylouisesalomon.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej vil bare byde dig velkommen som fast læser på As in Michelle-Marie.

    SvarSlet