Etiketter

tirsdag den 8. juni 2010

FERIE laaalaaaalaaaalå -.-'

et hurtigt "Shout Out" Læseferie er hermed begyndt... Egentlig i torsdag - men når man skal være i skole, til årsprøve, både fredag og mandag føles det ikke sådan. Men det ser lyst ud, for efter jeg har tvunget mig igennem noget af det mest kedeligt nogensinde (JEP, jeg snakker om biologi-bogen), har jeg ferie! :D torsdag skal bare overståes og så kan jeg faktisk sove længe uden dårlig samvittighed. Så det vil jeg gå igang med igen -.-' og dog! (arrh, igen var det jeg sagde ikke rigtigt?!) For lige om 7 min. træder min veninde ind ad døren - og så skal vi ned og tømme den lokale Super Best for ulækre frokost varer og spise os tykke i det. Og det tror jeg også jeg har brug for, når jeg sidder med en mave der rumler hver gang jeg tænker på at tænke på mad... Jeg loader en masse "dagens" op senere... Og denne gang vil jeg prøve og overholde det :i I <'3 you Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar