Etiketter

tirsdag den 20. april 2010

honey honey honey...

... og ikke kun det man putter i the, når man er forkølet :D jeg tænkte nu mere på min good friend, og helt personlige lille pus Karoline Hun har lige været på besøg til noget theselskab, sladder, div. kærlighedsproblemer ... istedet endte det i nogle frustrerede teenage piger (os), der ikke kunne finde ud af en matematik aflevering til torsdag... og JEP, vi er første lige begyndt... HALLELUJA FOR PLANLÆGNING AF TID nårh jo! og jeg har btw., hvis I ikke har lagt mærke til det, droppet at være helt international, og også blogge på dansk.. :) måske vil der, engang i mellem smutte lidt med danskheden, og hoppe over i engelsk! men så er det nok fordi jeg er oppe og kører over noget, som jeg, i min naive tilgang til verden, tror resten af jordens befolkning vil finde interresant... hehe Men nu tror jeg, at jeg vil tage mig et langt, og velfortjent, bad og derefter putte mig i slikelagnerne (fordi SOM OM, jeg har sådan nogle). Night Night folks'

1 kommentar:

  1. MUHAHA.. LOVE YOU GIRLS !... <3 Pis os' at jeg ik' bor i Hillerød.. Hate you for living so close to each other.. <3

    SvarSlet