Etiketter

onsdag den 21. april 2010

samfundsfag sagde jeg skulle

okay, så det lyder lidt som min første blog.. men, jeg tænkte at jeg lige ville lave en blog til ære for min samfundfags lærer... anna tænker: som om den kun kommer til at handle om ham Det betyder nemlig at jeg så kan vise ham den, uden det bliver helt pinligt ;) vi har lige fået en opgave for, som alle siger skal afleveres på fredag (og lige pt. er det onsdag - og jeg er ikke gået igang!), men på oplæget står der d 26, som vidst er på mandag? hmm.. jeg må hellere begynde, og så spørger i morgen for en sikkerhedsskyld.. HOV! okay, lige til noget andet, inden jeg takker af.. jeg tror jeg vil lave en "min tøj dagbog" blog også? jeg fik idéen efter at have set en sko-video-dagbog på DR's hjemmeside: http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Sko/ det er jo mega sejt! :) anyways.. tak til samfundsfag ;) og nighty night

1 kommentar: